2010. 10. 17.

7. nap: Egy hetes jubileum!

Bezony, kedves olvasók, nagy nap a mai! Egy hetes jubileumához érkezett a blog, ami, valljuk be, igazán komolytalan teljesítmény. Ezen alkalomból pedig belevetem magam az oldal által kínált végtelen lehetőségek felderítésének, kiaknázásának és begyakorlásának izgalmaiba. Rögtön egy számomra grandiózus feladattal kezdeném: egy videó beszúrásával! Nem tudom, sikerrel járok-e, de bizisten itt és most megpróbálom a lehetetlent. Nézzük, miképp boldogulok a lyutúbbal...
http://www.youtube.com/watch?v=7d-UQgDzpKs

És IGEN IGEN IGEN! Kudarcot vallottam, megint! Valószínűleg én vagyok ilyen szánalmas, vagy az is megeshet, hogy nem lehet beszúrni videót egy megosztóról, csak a linkjét...
De nem adom fel! Próbálkozom saját gépről történő feltöltéssel... Íme!
Úgy fest, ez működik! Hallgassunk hát vidám muzsikát, mert előreláthatóan több ilyet nem fogok elkövetni. Jó volt, szép volt, kipróbáltam; elvégre a blogom immár bekerült a szépkorúak elit társaságába, és ezt egyszerűen nem hagyhattam szó nélkül.
Na de elég a bohóckodásból, félre a tréfával. Egy hét eltelt, már csak 51 van hátra, míg véget ér Odüsszeuszhoz mérhető kóborlásom az internet végtelen, szörnyű viharok által felkorbácsolt tengerén.
Jövő héten is jelentkezem, szokásomhoz híven abszolút nem friss, érdektelen és unalmas témákkal, amelyek közül a világon senki nem tud majd ízléséhez méltón, kedvére mazsolázni.
Békétlenség veletek!

U. i.: Anácska nyert Linz-ben! Nagy-nagy gratula neki ehhez a sikerhez!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése