2011. 10. 06.

361. nap: Tanács

Kedves olvasóim! Arra kérek mindenkit, fogadjanak meg egy egyszerű, ámde mégis hasznos tanácsot tőlem, az Élet Császárától. Így szól: ha egy mód van rá, csípős-erős paprikával szennyezett kézzel lehetőleg ne nagyon matassunk a szemünk körül, mert annak igen komoly, hosszú ideig tartó és rendkívül fájdalmas következményei lehetnek! Empirikus úton tesztelt, saját forrásból származó bölcsesség ez, amelyet, úgy éreztem, fontos, hogy megosszak mindenki mással, aki esetleg vacillált, érdemes-e ezt a mókát letesztelnie saját magán. 
És megértem a fanyalgókat, akik úgy vélik, az életben mindent ki kell próbálni, hogy bölcsek és tapasztaltak legyünk. Nekik csak annyit üzenek, hogy uccu neki, vágjanak bele, de aztán ne jöjjenek hozzám panaszkodni, mikor szembesülnek az előző bekezdésben megörökített szavaim mögött rejtőző végtelen igazságokkal. Lelkiismeretem tiszta, hiszen én előre szóltam. A csípős kaja és a látószervek együtt nem jó buli.
Azokra sem tudok neheztelni, akik szerint most egy rövid és semmitmondó bejegyzéssel akarom kiszúrni a szemüket (stílusosan). Számukra csak annyit üzennék, hogy e néhány sorral többet fejtettem meg a létezés legmélyebb kérdéseiből, mint az előző 360 nappal együttesen. Ráadásul ezt a mait teljes mértékben fölösleges túlragozni, vagy szájba rágni, hiszen önmagában is megállja a helyét minden politikai és filozófiai nézet össztüzében is. 
Nohát! Ma is hozzátettem egy kicsit az emberi faj kollektív tudásbázisához!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése