2010. 12. 18.

69. nap: Taste of Power

A 64. napon rávilágítottam arra a felháborító hiányosságra, miszerint a zselés szaloncukrok eltűntek a boltok kínálatából. Azonban a blogom ezúttal is bizonyította rettenetes, mérhetetlen hatalmát és befolyását! Mert mit láttam ma délelőtt az egyik közeli ABC eldugott zugában feltűnni? Bizony, mindenki kitalálhatta már az eddigiek után: ezt! Vásároltam is belőle egy csomaggal, pusztán bizonyítékként.
Meglehet, tényleg Chuck Norris keze van a dologban. Annak mindenesetre örülök, hogy a blogom ilyen komoly hatalommal bír! Érzem, miként áramlik a természetfeletti energia az ujjaim között, ahogy a billentyűzetemen kopogtatva szavakat formálok. Mámorító! Az Egy év túlnőtt rajtam, immár komoly tényező a hazai és a nemzetközi porondon. Királyok, elnökök, politikusok és forradalmárok táplálékává, útmutatásává és iránytűjévé váltam. Néhány panaszos szavam hatására világok dőlnek romba, vagy épp emelkednek fel a dicsőség örök időkig fennen ragyogó magasságaiba. 
A példa is remekül bizonyítja ezt: csupán szólnom kellett, máris megérkeztek az első zselés szaloncukor szállítmányok. Ha jobban belegondolok, legközelebb talán fel kéne emelnem a hangom a lottó ötös megnyerésével kapcsolatban is. Úgy fest, tényleg csak ennyin múlik a dolog!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése