2011. 02. 08.

121. nap: Kilós

Ma délután a Tesco-ban jártam, és igazi kincsekre bukkantam! Íme:
Ha eddig titokban maradt volna olvasóim előtt, most leleplezem magam: nagy rajongója vagyok a gumicukrok különböző fajtáinak, különös tekintettel a Haribo márkanév alatt futó termékekre. Valahányszor Bécsben jártam, mindig betértem a kedvenc édességes boltomba, ahonnan legalább egy, de inkább két, ilyen kiszerelésű csomaggal távoztam. Sajnáltam ugyan, hogy itthon nem lehetett kilós szettben vásárolni ezekből az édességekből, viszont ezt ellensúlyozta az a tudat, hogy ha van valami, amiért megéri kilátogatni a sógorékhoz, hát ez az!
Az árak odakint a hazaihoz viszonyítva meglehetősen barátságosnak voltak nevezhetők, hiszen egy-egy ilyen csomag olyan 6-7 Euró körül kóstált. Épp ezért külön öröm volt a számomra, mikor délután megláttam, hogy az általam különösebben nem kedvelt áruházlánc is ugyanilyen árfekvésben kínálja őket a vásárlóinak. A választék az osztrákhoz képest nem volt túl rózsás, hiszen csupán a fenti képen szereplő háromféle ízesítés közül tud válogatni a vevő (én inkább megkíméltem magam a döntés okozta súlyos tehertől, és mindegyikből vettem egy csomagot), de ettől függetlenül a kezdeményezés dicséretes!
Ha a fogyókúra pallosa nem egy cérnaszálon lengedezne a fejem felett nap nap után, azt mondanám, a hét végére képes lennék maradéktalanul elpusztítani mai szerzeményeimet, de így be kell érnem azzal, hogy a következő két hónap során a zacskók fenekére nézzek. 
Különben is, a gumicukor egyfajta életérzés. A magamfajta, aki a szabadidejében videojátékokat nyom, fantasy és sci-fi könyveket bújik, meséknek titulált filmeket és sorozatokat néz, figurákat gyűjt, társasjátékozik, kártyázik, képregényeket lapozgat, nem nélkülözheti azokat a kellékeket, amelyek ezeket a tevékenységeket teljessé varázsolják. Az üdítő, a csipsz, és a mogyorós fehér csoki ugyanúgy elengedhetetlen hozzávalók, persze, de a gumicukor az igazi adu ász! Ettől válik az ember királlyá, ezért keresi mindenki az ő kegyeit, itt dől el, kiből lesznek nagymenők, és ki kullog majd bánatosan a sor végén. Ha Haribo van, minden van! Minden más csupán apróság ennek fényében.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése