2011. 02. 14.

127. nap: Valentin

Természetes dolog, hogy e jeles napon, február 14-én sok mindenről szólhat az aktuális bejegyzés, épp csak erről a kamu, virágboltosok/bonbonkészítők/lufiforgalmazók bevételnövelő ünnepéről nem. Elnézést mindenkitől, akit a címmel megtévesztettem.
De úgy áll a helyzet, hogy a szerelemnek nevezett biokémiai folyamatot giccses, piros szívecskékben, masnival átkötve forgalmazó kiskereskedők mindent elsöprő és lehengerlő kampánya ellenére engem sokkal jobban érdekel a Sony legújabb okostelefonja, az Xperia Play fantázianevet viselő kütyü. Na, nem  mintha elégedetlen lennék a jelenlegi HTC-m képességeivel, hanem egyszerűen arról van szó, hogy ez a márciusban megjelenő szerkezet lesz az előhírnöke annak a vadi új kézikonzolnak, az NGP-nek, ami majd valamikor idén karácsony táján kerül a boltok polcaira. 
Alább egy kis bemutató videó arról, hogy mire is számíthatunk.
A hírek szerint kezdésnek durván 50 játék érkezik hozzá, de természetesen a későbbiekben folyamatosan bővítik majd a kínálatot. Sajnos a fenti kis előzeteskét megtekintve elfogott a méla hányinger (szomorú tény, hogy a filmek, könyvek, zenék és sorozatok után már a videojátékok elsődleges célcsoportja is a "kis szaros" kategória lett, amit hűen tükröz a fenti mozgókép is), és azt is csalódottan kellett megállapítanom, hogy a telefon messze alulmúlja előzetes várakozásaimat. Ez pedig korántsem kecsegtet sok jóval, már ami az engem sokkal jobban foglalkoztató NGP-t illeti. 
Persze, tisztában vagyok vele, hogy ez nem egy játékkonzol, de valamiért ennél mégis többet vártam. Azért azt mégiscsak reméltem, hogy legalább a tíz évvel ezelőtti marokkonzol színvonalát megütik majd, de amint az a fenti videón is látszik erről szó sincs. Azért remélem, ha majd képesek lesznek rendesen optimalizálni a játékokat a gépben futó vassal, képesek lesznek értékelhetőbb minőséget produkálni. Addig pedig marad a várakozás az igazi, nagy durranásra, az új Playstation-re.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése