2011. 03. 19.

160. nap: Én, a mázlista

Új lakótársak költöztek be hozzám, méghozzá egyszerre négyen! Egzotikus szépség mindegyikük, áramvonalas a testük, és igéző a tekintetük. Épp olyanok, mint akikre a magamfajta vágyhat. Csábító pillantásuktól még a legedzettebb szívű, marcona legények is nyáladzó, bugyuta idiótává válnak, ezt garantálom!
Megkértem őket, álljanak nekem modellt így, együtt, hogy az egész világgal megoszthassam a hírét ennek a megtiszteltetésnek, amiben általuk részesülhettem.
A beholdereket Attila barátom hozta nekem a távoli Írországból, amit ezúton is köszönök neki! Négy ilyen bombázó együtt nem semmi látvány. Csak találjak nekik megfelelő ellenfelet, akiken majd kiélhetem rettenetes erejű képességeiket és hatalmukat.
Terveim szerint azonnali hatállyal bevetem őket egy Mordheim kampányban, mint főmonszter. Csupán azt kell még megoldani, hogy a D&D szabályokat átkonvertáljam a Warhammer rendszerébe. Örömteli feladat, ehhez kétség sem férhet. Hiszen nincs is jobb érzés annál, mint amikor néhány nagyképű, arrogáns kalandozót pár jól irányzott varázslattal apró miszlikbe darálunk. Micsoda varázslatos kilátások! Monszta powah rullz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése