2011. 04. 13.

185. nap: Ilyen a formám...

Kéthavonta talán egyszer támad kedvem megnézni egy-egy filmet vagy sorozatot, erre nem bedöglik az a vacak lejátszóm?!
Pár nappal ezelőtt vettem meg a Nyomozó című, egyébként rendkívül érdekes és szórakoztató magyar filmet DVD-n. Eddig nem igazán volt hangulatom arra, hogy végignézzem, meg egyébként is, láttam már korábban, de ma este végre úgy éreztem: most jött el a nagy pillanat! Milyen remek kis kritikát lehetett volna rittyenteni róla, ha már végre tényleg ráakad az ember egy olyan filmre, ami minden elismerést megérdemel. 
Aztán, úgy húsz perc elteltével a masinám se szó, se beszéd, a lejátszás közben egyszerűen kikapcsolt. Valami apró bibi, gondoltam magamban, és újra elindítottam a szerkezetet. Ezúttal viszont már két perc filmezés után bemondta az unalmasat, azaz újra magától leállt. Na, ennek a fele sem tréfa, biztos a lemez az oka az egésznek! Már neki is álltam, hogy előkerítsem a blokkját, amikor is, egy hirtelen ötlettől vezérelve megpróbáltam elindítani egy másik filmet is, hogy biztosra menjek. Ám a probléma nem tűnt el ettől varázsütésre - ugyanúgy kikapcs néhány perc elteltével. 
Ilyenkor jönnek a szokásos, abszolút nem szakértő, kétségbeesett, szánalmas próbálkozások a helyzet orvoslására. Konnektorból kihúz, újra bedug. Nincs javulás. Kihúz a tévéből, majd vissza. Szintén kudarc. Egy zseniális ötlet bedobása után a kettő kombinálása! Dettó ugyanaz az eredmény.
Mit lehet tenni egy ilyen helyzetben? Az éves garanciám régen lejárt már, javíttatni pedig holtbiztos, hogy nem éri meg. Venni kéne tehát egy újat, ahhoz viszont semmi kedvem. Úgyhogy fenébe a technikával, meg a filmekkel, meg a sorozatokkal! A számítógépen is tudok nézni bármit, nem kell nekem ahhoz lejátszó.
De miért mindig pont ilyenkor történik ez velem? Miért akkor, amikor végre lenne mit nézni, lenne miről kritikát firkantani, és miért akkor, amikor ezzel a körülményekhez képest a legnagyobb kárt szenvedem el? Ha egyszer választ kapok ezekre a kérdésekre, azt hiszem, egy lépéssel közelebb jutok a mindenhatósághoz!

2 megjegyzés:

  1. Xbox-on próbáltad, szerintem az is lejátszik filmeket:)

    VálaszTörlés
  2. Akad másik lejátszóm, nem ez a gond. Csak kicsit felhúztam magam azon, hogy másfél éves masina nyiffan ki úgy, hogy egyáltalán nem volt agyonhajszolva, terhelve, nem hekkeltem fw cuccokkal, és többnyire gyári lemezeket tettem bele.
    Egyébként még nem is próbáltam, hogyan festenek a filmek konzolon. Lehet, este teszek vele egy próbát!:)

    VálaszTörlés