2011. 04. 20.

192. nap: A pumpa nem elég!

Eljött a tavasz, és vele együtt a sportos, tevékeny énem is (kéretik nem túl hangosan kacarászni ezen, van nekem kérem ilyenem is!). Ezért arra gondoltam, hogy a hosszú téli hiátus után ideje ismét nyeregbe pattanni, azaz biciklire szállni, pusztán a móka kedvéért. És mivel a kerekek a hónapokig tartó álldogálás következtében kicsit leengedtek, Kingstone barátom kölcsönadta nekem a pöpec pumpáját, hogy azzal orvosoljam a problémát.
Ám röviddel azután, hogy hazaértem újdonsült szerzeményemmel, gondolkodóba estem. A biciklimet ugyanis, annak idején eléggé fapados kiszerelésben vásároltam meg, azaz a kormányon és a féken kívül jóformán semmi extra nem járt hozzá. Ezzel sokáig nem is volt gond, ám eszembe jutottak azok a hírek, amelyek egy időben még a csapból is folytak - nevezetesen, hogy mostanság a rend biztos őrei a kerékpárok felszereltségének is majdnem akkora figyelmet szentelnek, mint a gépjárműveknek. És arra mérget veszek, hogy járművem a mostani állapotában a legmegengedőbb, legliberálisabb ellenőrzésen sem menne át.
A tennivalók tehát világosak: be kell szereznem egy első és egy hátsó lámpát. Kell néhány darab azokból a sárga, fényvisszaverős korongokból is, amiket a kerekekre kell ráerősíteni. Azt hiszem, jól jönne még egy csengő is. Hosszú bevásárlólista, semmi kétség, bár azért ezek közül anyagilag egyik sem egy komoly tétel. És ha mindezek megvannak, nem ártana a bringát bevinni oda, ahol vásároltam, hogy ellenőrizzék a váltót, a fékeket, meg az összes többi alkatrészt.
Ó, bárcsak minden olyan egyszerű lenne, ahogyan azt szeretném! A pumpát mindenesetre köszönöm!

2 megjegyzés:

  1. Szívesen!:)
    De ha már nagyon be szeretnéd tartani a szabályokat, akkor kell még sisak,láthatósági mellény és boka prizma? is.
    Amúgy meg a kutya nem fog veled törődni, ha nem a forgalomban mész,mert akkor ezek nem szükségesek.Kimész a Szigetre és ott letekersz pár kört.

    VálaszTörlés
  2. A sisakon is gondolkodom! Ártani biztos nem árt. Mellényem meg van elég, úgyhogy az nem kell. Igaz, nem láthatósági, de attól még megteszi!:)
    Különben meg szeretem betartani a szabályokat. Pár dolgot beszerzek, bár csak járdán/bicikliúton tépem az aszfaltot, és sosem sötétedés után.

    VálaszTörlés