2011. 06. 22.

255. nap: Repeta

Beköszöntött a kánikula. A hőmérséklet ma egész nap jócskán 30 fok fölött tanyázott, amire, a szakértők szerint az a jó válasz, ha még az átlagosnál is több folyadékot iszunk. Szimpatikus megoldásnak tűnik, ám én mégis módosítottam rajta egy kicsit - ugyanis a magam részéről inkább a nagyobb mennyiségű étket preferálom a bágyatag vízzel szemben. Ízlések és pofonok, ugyebár.
Ennek megfelelően ma felderítőútra indultam dél körül, ami egyáltalán nem volt hiábavaló. Ugyanis felfedeztem, hogy a közelben, a mai nap folyamán remek lasagne-t lehet kapni, viszonylag baráti áron és megfelelő méretben. El is fogyasztottam belőle egy emberesebb mennyiséget, annak rendje és módja szerint. 
Ám szem előtt tartva a hőségriadó általam módosított szabályait, este úgy éreztem, tennem kell valamit a kánikula által a szervezetemre gyakorolt negatív hatások ellen, és visszatértem a kifőzdébe, hogy beszerezzek egy újabb adagot. Szerencsém is volt, hiszen még akadt egy kóbor adag a tál alján, meg aztán gyötört az éhség, így elmondható, hogy abszolút jól jártam. 
Nincs is kérem szebb dolog az egészséges életmódnál.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése