2011. 04. 10.

182. nap: Egy izé...

Jártamban-keltemben állandóan újabb és újabb felfedezéseket teszek lakásom eldugott, ritkán látogatott, a bejárt útvonalakon kívül eső zugaiban. Ezúttal ez az érdekes, szürke dobozka akadt a kezembe.
Azelőtt sosem láttam, így a kérdés adta magát: vajon mit rejthet ez a rejtélyes pakk? Miniatűr lőfegyvert? Egy titokzatos kulcsot egy ismeretlen zárhoz? Instrukciókat a mesés kincs levadászásának módszereihez? A világegyetem nagy kérdéseinek megoldóképletét? 
Micsoda lehetőségek, micsoda perspektíva! Tényleg valódi érték vár rám a kinyitása után, vagy pár rozsdás csavarral kell beérnem? Csupán egy módon deríthettem ki! Izgalomtól remegő kézzel pattintottam fel a két kis pöcköt, majd felnyitottam a fedelet. És ez a látvány fogadott.
Nos, igen, ez egy ilyen... izé. Bevallom férfiasan, halvány lila sejtésem sincs arról, mi a fene lehet ez a szerkezet, de abban biztos vagyok, hogy nem akadtam rá sem egy miniatűr lőfegyverre, sem egy ismeretlen zár titokzatos kulcsára, és nem kaptam instrukciókat általa a mesés kincs levadászásához sem. Az is valószínűnek mondható, hogy ezek nem a világegyetem nagy kérdéseinek megoldókulcsai.
Vagy az is lehet, hogy mégis ezek közül valami. Elvégre akármi lehet ez a vacak. Aki tudja, pontosan mire is bukkantam, kérem ossza meg velem, mert a nyilvánosan felvállalt tudatlanságom kezd egy csöppet kellemetlenné válni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése