2011. 08. 20.

314. nap: Augusztus 20.

A mai, jeles napon kora délután úgy döntöttem, sétálok egy kicsit az ünnepi kavalkádban. A meleg és a tömeg kettőse azonban hamar meghátrálásra késztetett, így csakhamar otthon kötöttem ki, a hűvös lakásban, némi üdítő és csoki társaságában. De előrelátó voltam. Nem üres kézzel tértem meg lakomba, mert hoztam pár fotót is! Augusztus 20-ához nincs ugyan sok közük, de kis jóindulattal és némi fantáziával rájuk lehet fogni bármit!
Ez itt például egy óriás hamburger. 1500 pénzért árulták darabját, és az a gyanúm, vettem is volna egyet, ha nem épp egy kiadós étkezés után érek oda. Egyébként a méreten túl is baromi jól néztek ki. Majd talán jövőre. A szomszédos pultnál kenyérlángost lehetett kapni, amellett meg házi készítésű chipset. Mindkettő legalább olyan jól nézett ki, mint a hambi, de ez utóbbi pusztán csak a méretével kivívta osztatlan elismerésemet.
Amikor felmentem a hídra, azt gondoltam, sokkal jobban fog mutatni ez a zászlósor. Tévedtem, gagyi lett a fotó, de a szándék önmagában megér egy hátba veregetést. Azt is ki kell emelni, hogy sokat kellett várni, míg sikerül egy viszonylag embermentes pillanatot elcsípni. Sok hűhó semmiért, szokták mondani. De akkor is, magáért a tettért és az ötletért büszke vagyok magamra.
És a kedvencem: a szárnyashajó! Az államalapításhoz ennek aztán végképp semmi köze, azt hiszem, ezzel minden történész és ünnepológus egyetért. Én viszont simán csak lefotóztam és kész. 
Mellesleg a pesti és a budai rakpart is tömve van már emberekkel, így aki a Duna mellől szeretné nézni a tűzijátékot, és nincs előre lefoglalt, bombabiztos helye, az jobban teszi, ha minél előbb elindul. Túl sok látnivalóra ne számítson senki, de biztosan vannak, akik élvezik az ilyen léptékű tömegrendezvényeket. Zsebtolvajokkal óvatosan bánjon mindenki, ráadásul az ország tortájából előkészített 15-20 ezer szelet szinte biztosan rég elfogyott már. De ez ne akadályozzon senkit a vidám, esti sétában!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése