2013. 05. 07.

A kockaság fokmérője

Kedves olvasók, engedjék meg, hogy bemutassam legújabb szerzeményemet, ami kitűnően mutat rá e blog tulajdonosának nerdségi faktorára!
A mai napon lett kész ez a habkartonra kasírozott remekmű. A kép eredetét minden igyekezetem ellenére nem sikerült visszakövetnem a forráshoz, ám a cucc egész egyszerűen túl jó ahhoz, hogy egy amatőr rajzoló keze munkája legyen. Inkább valami promóciós anyagnak tűnik, nem tudom. Ja, és aki tudatlanságban szenvedne, a Siroivai Középiskola 3-B osztályának tanulóit ábrázolja. Más szóval: Battle Royale.
A kép 25x65 centis, és egyelőre fogalmam sincs arról, a lakás melyik részére tegyem ki. Ám ez legyen a legnagyobb problémám! Beismerem, sokáig csalódott voltam, amiért a folyamatos kutakodásom ellenére alig akadtam rá bárminemű Battle Royale merchandise-ra, ezért egy ponton úgy döntöttem, csinálok magamnak néhányat! És ez a gyönyörűség a legelső állomása ennek a folyamatnak.
Kocka lennék, amiért ilyen dolgokra hajlandó vagyok időt, pénzt és energiát áldozni? De még mennyire! Ám az igazi fokmérője a kockaságomnak az, hogy amikor elsőre pillantottam meg a képet, azon nyomban képes voltam beazonosítani mind a 42 diákot egyetlen kósza tévedés vagy keveredés nélkül!  Na, ki a király?!
Hát, ja. Mindenki más és más dolgokra lehet büszke az életben...!  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése