2013. 05. 10.

Egészség promó fail

A Napiszaron találtam.
Nem tudom, ki hogy van vele, mindenesetre én még az életben nem láttam ilyen béna marketinges melléfogást. De az is lehet, hogy szokás szerint bennem van a hiba. 
Mert mit látunk a képen? Két tüdőt - az egyik egy dohányosé, a másik meg értelemszerűen egy nem dohányosé. Ez idáig rendben is volna, de akkor most nekem ezt hogyan is kellene értelmeznem? Mit sugall a két levegővel felfújt szervről készült, egymás mellé pakolt fotó? Számomra azt, hogy mindegy, bagózol-e  vagy sem, a végén így is, úgy is meghalsz. A szervek eredeti tulajdonosainak már nem számít, hogy belülről nézve a tüdejük nem volt egyforma, ha a végén mindkettőből egyaránt kiállítási darabot csináltak holmi primitív, hatásvadász bénaság kedvéért. 
Tudom, persze; értelmezések és látásmódok, én meg nem vagyok normális, amiért nem úgy értelmezek és látok, ahogyan azt a mondanivalót sugalló szeretné elérni. De attól ez még akkor is béna, akárhogyan nézzük is. 
Mondom ezt nemdohányosként.    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése