2011. 05. 13.

215. nap: Ennyi volt(?)

A Blogspot a mai napon bedobta a törülközőt. Mindez annyit tesz, hogy egy ideig nem volt elérhető az oldal, majd nem engedett belépni, és mostanáig tartott, míg ismét visszanyertem az uralmat minden felett. 
Üröm az örömben, hogy a tegnap született bejegyzéseket törölték - a hivatalos közlemény szerint átmenetileg. Így a csütörtöki, 214. napi bejegyzésem nem jelenik meg, és bár a Google segítségével bárki ellenőrizheti, hogy a kérdéses cikk megíródott, ám ez nem változtat semmin. Ha a Blogger úgy önt, hogy az az "átmeneti" törlés mégsem annyira átmeneti, és véglegesen elszállt a tegnapi napom, úgy az Egy év teljes egészét bebuktam. 
Hirtelen nem is tudom, dühös vagyok-e, vagy elkeseredett. Ha már úgy alakult, hogy kudarcba fullad minden, és hiábavalónak bizonyult 214 nap, akkor szerettem volna, ha magam döntök erről, és nem a technika kiszámíthatatlansága vet véget egyetlen és legfontosabb szórakozásomnak. Tehát, ha holnapig nem kapom vissza elveszett bejegyzésemet, a blogot befejezettnek nyilvánítom. Nem mintha ezzel olyan nagy veszteség érné a világot. Csak engem.
Mit is mondhatnék még?! Ez egy méltó lezárása ennek a rohadtul elcseszett hétnek. Vagy évnek... mit számít már?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése