2011. 07. 13.

276. nap: Premier előtt

Egy remek pajtásomnak hála délelőtt részt vehettem a Harry Potter utolsó-utolsó részének sajtóvetítésén. Érdekes élmény volt, több szempontból is - egyrészt azért, mert ez volt az első ilyen esemény, amin jelen voltam, másrészt ez volt az első 3D-s film, amit életemben láttam. És hogy mik voltak a tapasztalatok, arról rögvest be is számolok Kedves Olvasóimnak!
A Westend mozija talán a hozzám legközelebbi, mozgóképekkel szórakoztatni kívánó intézmény, így a helyszín és az időpont (11 óra) is ideális volt a számomra. Előzetesen úgy értesültem, hogy a terembe nem vihetek majd be mobiltelefont, így azt hihetetlen jövendőmondói képességeimnek hála otthon is hagytam. Nagy gond abból sem származott volna, persze, ha nálam marad, már ha nem zavarja az embert, hogy leragasztott borítékban kint kell hagyni a masinát a bejárat előtt. Mindezen kellemetlenségek ugyanakkor teljesen megszokottak az ilyen vetítések alkalmával, ráadásul a Warner szervezői hamar kompenzálták ezt egy ajándék Harry Potter-es 3D-s szemüveggel. Kedves gesztus volt a részükről, igazán.
Magáról a filmről nem szeretnék egyelőre véleményt vagy kritikát írni e blogon, hiszen a hivatalos bemutató még odébb van pár nappal, de ígérem, ami késik, nem múlik. Annyit talán előzetesen el merek árulni, hogy a legnagyobb meglepetésemre tetszett, amit láttam. A térhatás élménye igazából nem gyakorolt rám mély benyomást, egyszerű plusznak tűnik a hagyományos verziókhoz képest, de maga a film alaposan fölé durrantott az elvárásaimnak. De erről majd legközelebb. Most jöjjön a kép az eseményen szerzett relikviákról!
Kifelé menet kaptunk egy tesztlapot, ahol röviden értékelni kellett a színészeket, a rendezőt, és pár mondatban magát a filmet. Ekkor láttam meg azokat a nagy alakú mappákat, amelyeket - feltételezésem szerint - azért tettek ki, hogy mindenki kedve szerint elvegyen belőlük egyet. Én ezt megtettem, amint az jól látható a fenti kép bal oldalán. Ha valamit félreértettem, és a forgalmazó igényt tart egy furcsamód meglovasított mappára, e bejegyzés hozzászólásaiban tud érte jelentkezni!
(Az extrém fanoknak pedig üzenem, hogy valóban lecseréltem az eddig használt zöld asztali hátteret erre a barnára. Igaz, hogy így a baloldali irattartó tűnik csúnyábbnak, mint amilyen, de legalább az ajándék szemüveg szütyője jobban elüt a környezettől. Valamit valamiért...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése