2011. 09. 09.

334. nap: Álomhétvége

Itt a csodás hétvége a küszöbön, ami azt jelenti, hogy beindulhat az ész nélküli, szemkifolyásig tartó, agyzsibbadást okozó, káromkodás-hegyeket generáló játéközön! Két kiváló, örömteli megjelenésről is be tudok számolni kedves olvasóimnak. Az egyik a Space Marine, ami a Warhammer 40K világában játszódó hentelés, a másik pedig a Dead Island című sandbox stílusú zombi apokalipszises fps-szerepjáték. Mindkettőre hónapok óta sóvárogtam, számoltam a megjelenésig hátralévő napokat, reménykedve gondoltam a vidám percekre, amikor majd orkokat és zombikat mészárolhatok számolatlanul. És immár a várakozás idegőrlő időszaka örökre a múlté, a játékok frissen és ropogósan virítanak az asztalomon, és csak arra várnak, hogy alapos nyüsztölés után legalább olyan alapos tesztelésnek vessem alá őket. 
Persze, pont ilyenkor vannak a legsúlyosabb belső konfliktusai minden jóravaló blogírónak. Hiszen még az internet szájkaratésai sem képesek egyszerre két dolgot csinálni, azaz egy ponton fájdalmas döntéshelyzet áll elő. Játszani, vagy tesztet írni? A szórakozás, vagy a kötelesség? Az önös érdek fontosabb, vagy a közjót illik inkább szem előtt tartani? Morális kérdésekben mindig gyengén muzsikáltam, tehát valószínűleg most sem fogok lélekszakadva a géphez szaladni, félredobva a kontrollert még a legjobb pillanatok közben is. De előbb vagy utóbb megírom majd a teszteket. Addig meg jöjjenek a lánckardok és a szöges baseball ütők! Sosem látott vérzivatar hullik a következő két nap során a nappalimra - és én ezt már alig vártam!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése