2011. 05. 05.

207. nap: Reklámpszichológia

Amikor egy tisztítószer, jelen esetben a Domestos azzal hirdeti magát, hogy a fürdőszobai kórokozók 99,9%-át elpusztítja, azonnal beindul a fantáziám. Persze, egyáltalán nem az foglalkoztat, mire képes a termék, mire használható és mennyibe kerül. Nem, engem az a 0,1% kártevő érdekel, amelyet NEM semmisít meg a csodaszerünk.
Mert egy ilyen méretű genocídiumot túlélni nem kis teljesítmény! Igazi kemény, ékes angol nyelven szólva badass fickóra van szükség egy ekkora volumenű tett végrehajtásához. Gondoljunk csak bele: milliárdszámra hullanak körülöttünk a baráti baktériumok, miközben mi, a félisteni hatalmú elit kibírunk minden sorscsapást, amit a háziasszonyok a nyakunkba löttyintenek.
Az a bizonyos 0,1% lehet a mikrobák Rambója, Terminátora, aki folyamatosan Chuck Norris pólóban feszít, és kilószámra tolja magába a szteroidot. A miniatűr világ sztárja, nagymenője, akiért megvesznek a baktériumcsajok, és aki még akár egy papucsállatkát is képes hókon csapni félelmetes testi adottságainak és tisztítószerekkel szembeni ellenállóképességének hála. 
Egy új példakép, a modern kor következő sikertörténete van itt kérem születőben, akire büszke lehet a fürdőszobánk valamennyi baktériuma. Na, nekem mától Ő a példaképem... kórokozó fan lett belőlem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése