2011. 01. 31.

113. nap: A seregeim készen állnak!

Amennyiben Kedves Olvasóimnak álmatlan éjszakákat okoztam volna a tegnapi bejegyzés azon passzusával, amelyben arról értekezem, hogy még nem fejeztem be csapataim végleges összeszerelését, ezúton ragadom meg a lehetőséget a kedélyek és a hangulat oldására. A hétvégi, kitartó munka, ragasztás meghozta gyümölcsét, és immár  felelősségem teljes tudatában kijelenthetem: minden készen áll a háborúra!
Ám ha a szavam nem lenne elég, ha még mindig kétségei lennének bárkinek is, íme a bizonyíték!
Elismerem, nem mutatnak lenyűgözően így, festés nélkül, de mindent a maga idejében. Eldöntöttem, aszerint fogok hozzá a vizuális tuningjukhoz, hogy melyik egység hogyan szerepel éles helyzetben. Ez egyfajta jutalomként szolgál majd - motiváció, hogy minél nagyobb lelkesedéssel semmisítsék meg a Káosz förtelmes hordáit.
Zárásként még annyit ígérhetek, hogy ezennel lezártam a 40K-s csapataim taglalását. Holnaptól kénytelen leszek új téma után nézni, viszont mentségemre szolgáljon, hogy a hétvégém valóban arról szólt, hogy mindent előkészítsek a küszöbön álló összecsapásokhoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése