2010. 10. 11.

Előszó, vagy valami olyasmi

Azt az egyszerű, ám korántsem eredeti célt tűztem ki magam elé, amikor létrehoztam ezt a blogot, hogy egy éven keresztül minden nap írok ide valamit. Bármit, ami érdekel, ami foglalkoztat, ami aggaszt, ami örömet okoz. A lényeg, hogy jusson bejegyzés a hét minden napjára, legyen az bármilyen jelentéktelen, unalmas, vagy épp szánalmas. Ám előre szólok: könnyen megeshet, hogy én vagyok a létező legjelentéktelenebb lény, akit ez a bolygó valaha is a hátán hordott, ezért sok jóra ne számítson senki!
A dolog lényege jelen esetben nem is az, hogy bárki elolvassa a jegyzeteket, hanem hogy jómagam okuljak belőlük. No és persze nem árt némi gyakorlás sem, hiszen évek óta nem írtam sem novellát, sem cikket, sem kritikát. Az idő múlásával pedig a szöveg egyre nehezebben áll össze, a valódi mondanivaló elvész a részletekben, a túlbonyolított mondatszerkezetek kihámozására pedig a kedves olvasónak sem ideje, sem energiája nincs. Úgyhogy igyekszem majd rövidre fogni a dolgot... Csak semmi sallang, semmi cicoma!
Eddigi írásaimat figyelembe véve nem lesz könnyű dolgom ezeket az elveket szem előtt tartani, s abban sem vagyok biztos, hogy egyáltalán a végére jutok ennek az "egy évnek". Ugyanakkor az is megeshet, hogy végül csak kihozok ebből a zagyva kuszaságból valami olyat, ami talán kevésbé szennyezi, mint amennyire színesíti az internet világát. De ennyire azért még ne szaladjunk előre!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése